Hylas M49 spreman za američki debi

Hylas M49 spreman za američki debi

Hylas M49 bi trebao imati svoj debi SAD-u ovog ljeta – uvod je koji su američki nautičari dočekali s velikim iščekivanjem zahvaljujući globalnom uspjehu Hylasa M44.

M44 je pravi klasik i očarao je neke vrlo cijenjene jedriličare. Ken Read, predsjednik North Sails grupe i jedan od najuspješnijih i najslavnijih svjetskih jedriličara, jedan je od njih. On i M44 Hayden njegove supruge Melisse opisuje kao njihov "čamac snova". Svestranost ove jahte, smještaj, prostor za pohranu, sposobnost plovidbe, performanse i ušteda goriva zadovoljavaju potrebe Kenovog dinamičnog stila života na jahti. Evo što je imao za reći:

"Pomažući u vođenju North's grupe jedriličarskih marki, u biti ja jedrim za život ili sam okolo jedrim 24/7", kaže Read. " Kad je vrijeme za opuštanje, još uvijek želim biti na vodi, ali moram reći da okrenuti ključ i otvoriti hladno pivo - to je prilično lijepa opcija. M44 je savršen za par na krstarenju, a možda i dijete ili dva. Možemo uklopiti daske za veslanje i sve ostale igračke kojih se možete sjetiti. Često živimo na Haydenu tijekom lokalnih ili regionalnih regata. Vodimo je na opuštajuća jednodnevna krstarenja i svake godine krstarimo tjedan dana po nevjerojatnim mjestima za krstarenje poput Vineyarda, Capea i Nantucketa s prijateljima i obitelji. Stvarno se osjećamo kao da možemo raditi što god želimo s Haydenom. Prošlog ljeta smo odvukli 33-inčnog dvoručnog trkača Alchemist u Edgartown s M44, koji je na njoj živio kao matičnom brodu, pobijedio u utrci oko Martha's Vineyard i sve to odvukao kući u dugom vikendu.”

M49 uzima tragove iz blistave recenzije koju je Read dao M44. Oba čamca dizajnirao je Novozelanđanin Dean Salthouse, čija obitelj već 65 godina projektira i gradi iznimno sposobna plovila na južnoj hemisferi.

M49 nudi neke ključne prednosti u odnosu na M44. Dodatni prostor u kokpitu osigurava dnevne glave, pop-up roštilje, mokri bar, rashladne uređaje u kokpitu i ledomate. Njezina ukupna duljina je puna 4 stope, 7 inča dulja od M44, a udobna je vožnja 48 stopa, 10 inča.

Razina smještaja ima dvije apartmanske kabine, uključujući kabinu vlasnika prednjeg vrha koja je konfigurirana s bračnim krevetom u središnjoj liniji s visećim ormarićima "njegove i njezine" plus ladicama za pohranu ispod ležaja. Kabina za goste je na krmi i prema lijevo i može imati dvostruku upotrebu kao izvrstan prostor za odlaganje ako se ne koristi za svoju primarnu svrhu. Ovaj se prostor lako pretvara iz dvokrevetne u bračnu sobu, postoji čak i opcija 3. kreveta iznad glave.

M49 pokreću dva Yanmar 8LV dizelaša koji se fokusiraju na čvrste performanse i optimalnu ekonomičnost goriva. Ovi Yanmari su izvrsni motori i za vožnju čamcem i za duže avanture na moru. Bez obzira na to kako vlasnik krstari M49, zajamčeno je da će biti više nego zadovoljan njezinim performansama i životnim mogućnostima. Njezin se trup dobro dokazao na izazovnim vodama i neravnoj obali Novog Zelanda.